RIP REPP :'(

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Do you miss repp?

0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
17% 17% 
[ 1 ]
33% 33% 
[ 2 ]
0% 0% 
[ 0 ]
50% 50% 
[ 3 ]
 
Total Votes : 6

Re: RIP REPP :'(

Post by Naruto98 on Tue Aug 27, 2013 9:36 am

GodNaruto wrote:
Naruto98 wrote:
GodNaruto wrote:Since I've had my dose of flame wars on my life, I'm not gonna get between you guys... I only posted this so that you can know that I was here Razz
That doesn't make you any less of a faggot
And THAT doesn't make you any less moron
portugal have crisis gibe moni please we ned mony for internet conectior

~~~~~~


avatar
Naruto98
Banned

Posts : 223
Join date : 2013-07-16
Age : 19
Location : Texas

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Tue Aug 27, 2013 9:40 am

The forum was a better place without you...

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Naruto98 on Tue Aug 27, 2013 9:43 am

Romanashu wrote:The forum was a better place without you...
u h8 me no reason ban!!!

~~~~~~


avatar
Naruto98
Banned

Posts : 223
Join date : 2013-07-16
Age : 19
Location : Texas

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Tue Aug 27, 2013 10:38 am

Think twice.

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by StalkerSan on Tue Aug 27, 2013 11:42 am

Romanashu ur wrong, since he returned, the forum regained its life and its a fun place again like it was in the past! When repp wasnt here we just got some stupid spammers like you and the forum was pretty much boring/dead.
WHALECUM ON YOUR BACK REPP!!

~~~~~~

Anyone who wants to mourn too for our lost brother, put this as a signature Sad
avatar
StalkerSan
Chunin

Posts : 126
Join date : 2013-07-17

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Tue Aug 27, 2013 11:52 am

No , it's because a spammer came back ..!and when is more spammers there is more activity.

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by m4r1us on Tue Aug 27, 2013 3:33 pm

StalkerSan wrote:Romanashu ur wrong, since he returned, the forum regained its life and its a fun place again like it was in the past! When repp wasnt here we just got some stupid spammers like you and the forum was pretty much boring/dead.
WHALECUM ON YOUR BACK REPP!!
What was with all the death thing, I mean you actually thought that Repp was that dead guy, or you two planned to troll everyone????
I apologize if you find this offensive but something isn't right here.


Last edited by m4r1us on Tue Aug 27, 2013 4:26 pm; edited 1 time in total

~~~~~~
Spoiler:


     
I smell blood, I don't give a fuck: keep giving them hell - Eminem
avatar
m4r1us
Jounin Commander

Posts : 370
Join date : 2013-07-24
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Hitokiri on Tue Aug 27, 2013 3:55 pm

Only one thing to say.
TOLD YOU.
avatar
Hitokiri
Jounin

Posts : 246
Join date : 2013-07-01

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by m4r1us on Tue Aug 27, 2013 4:01 pm

Hitokiri wrote:Only one thing to say.
TOLD YOU.
The only thing that I can do is admit and apologize to you, seems like you were right.

~~~~~~
Spoiler:


     
I smell blood, I don't give a fuck: keep giving them hell - Eminem
avatar
m4r1us
Jounin Commander

Posts : 370
Join date : 2013-07-24
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by GodNaruto on Tue Aug 27, 2013 6:35 pm

Naruto98 wrote:
GodNaruto wrote:
Naruto98 wrote:
GodNaruto wrote:Since I've had my dose of flame wars on my life, I'm not gonna get between you guys... I only posted this so that you can know that I was here Razz
That doesn't make you any less of a faggot
And THAT doesn't make you any less moron
portugal have crisis gibe moni please we ned mony for internet conectior
Please, PLEASE, just TRY to spell like a normal person... Yes, Portugal is in a money crisis, but intelligence, common sense and decency don't cost anything. So just shut up, you're making a fool out of yourself...

StalkerSan wrote:Romanashu ur wrong, since he returned, the forum regained its life and its a fun place again like it was in the past! When repp wasnt here we just got some stupid spammers like you and the forum was pretty much boring/dead.
WHALECUM ON YOUR BACK REPP!!
Not to sound offensive or anything, but since when does an insulting spammer and troller bring FUN into any forums? I don't see how, and I'm pretty sure you'll change your mind on that after YOU have been insulted... No hard feelings though Wink

~~~~~~

Intelligence and Weaponry Division
avatar
GodNaruto
Jounin Commander

Posts : 344
Join date : 2013-08-06
Age : 22
Location : Portugal

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Warvold on Tue Aug 27, 2013 9:32 pm

Lol wut
What crisis? Our restaurants are full, shoppings are full, summer festivals are full, the streets are full of mercedes and bmws, this is a fucking fake crisis. Everyone is out of money because they are spending it without having it lawl

And repp, why dont you fucking get back to that hole you have been until now? kthxbye

~~~~~~


          u suck
avatar
Warvold
Genin

Posts : 75
Join date : 2013-06-30

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Wed Aug 28, 2013 12:46 am

Hitoriki is always right.

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by m4r1us on Wed Aug 28, 2013 2:18 am

Romanashu wrote:Hitoriki is always right.
Looks like I had to learn this myself.Razz 

~~~~~~
Spoiler:


     
I smell blood, I don't give a fuck: keep giving them hell - Eminem
avatar
m4r1us
Jounin Commander

Posts : 370
Join date : 2013-07-24
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Naruto98 on Wed Aug 28, 2013 4:47 am

m4r1us wrote:What was with all the death thing, I mean you actually thought that Repp was that dead guy, or you two planned to troll everyone????
I apologize if you find this offensive but something isn't right here.
Here's how it is you fucking ape,I come back from vacation,and it turns out I'm some dead fat guy.Now if that had happened to you crying butthurt bitches,you'd be like "oo admunzZ dey say i ded wat u do bannnn".But because I have a sense of humour i played along.

Warvold wrote:Lol wut
What crisis? Our restaurants are full, shoppings are full, summer festivals are full, the streets are full of mercedes and bmws, this is a fucking fake crisis. Everyone is out of money because they are spending it without having it lawl

And repp, why dont you fucking get back to that hole you have been until now? kthxbye
You just said it yourself,they are spending it without having it.Please try not to contradict yourself.

GodNaruto wrote:Please, PLEASE, just TRY to spell like a normal person... Yes, Portugal is in a money crisis, but intelligence, common sense and decency don't cost anything. So just shut up, you're making a fool out of yourself...
gibe mony please

~~~~~~


avatar
Naruto98
Banned

Posts : 223
Join date : 2013-07-16
Age : 19
Location : Texas

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by m4r1us on Wed Aug 28, 2013 4:58 am

Naruto98 wrote:
m4r1us wrote:What was with all the death thing, I mean you actually thought that Repp was that dead guy, or you two planned to troll everyone????
I apologize if you find this offensive but something isn't right here.
Here's how it is you fucking ape,I come back from vacation,and it turns out I'm some dead fat guy.Now if that had happened to you crying butthurt bitches,you'd be like "oo admunzZ dey say i ded wat u do bannnn".But because I have a sense of humour i played along.

Warvold wrote:Lol wut
What crisis? Our restaurants are full, shoppings are full, summer festivals are full, the streets are full of mercedes and bmws, this is a fucking fake crisis. Everyone is out of money because they are spending it without having it lawl

And repp, why dont you fucking get back to that hole you have been until now? kthxbye
You just said it yourself,they are spending it without having it.Please try not to contradict yourself.

GodNaruto wrote:Please, PLEASE, just TRY to spell like a normal person... Yes, Portugal is in a money crisis, but intelligence, common sense and decency don't cost anything. So just shut up, you're making a fool out of yourself...
gibe mony please
Insulting doesn't make you any less of a moron. And it wasn't me who said you're that guy. But then again, you'd better go back vacantion. The only thing that amazes me is that Hitokiri was perfectly right.

PS: Stop writing with your elbow, it's not funny, it just proves that you're primitive.

~~~~~~
Spoiler:


     
I smell blood, I don't give a fuck: keep giving them hell - Eminem
avatar
m4r1us
Jounin Commander

Posts : 370
Join date : 2013-07-24
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Wed Aug 28, 2013 7:52 am

Hitokiri is always right,and i'm seriously.

R.I.P. repp

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Naruto98 on Wed Aug 28, 2013 8:37 am

Romanashu wrote:Hitokiri is always right,and i'm seriously.

R.I.P. repp
he's seriously!!
some shit is about to go down

~~~~~~


avatar
Naruto98
Banned

Posts : 223
Join date : 2013-07-16
Age : 19
Location : Texas

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Wed Aug 28, 2013 9:50 am

Go and eat some shit , then come back.

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Hitokiri on Wed Aug 28, 2013 5:28 pm


<3333 (Don't mix me up in your argument)
avatar
Hitokiri
Jounin

Posts : 246
Join date : 2013-07-01

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Wed Aug 28, 2013 11:51 pm

Meeh..

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by JustForBusiness on Fri Aug 30, 2013 3:20 am

Romanashu wrote:Hitokiri is always right,and i'm seriously.

R.I.P. repp
how dare u talk such nonesense!

~~~~~~


Spoiler:


Spoiler:
avatar
JustForBusiness
Jounin Commander

Posts : 354
Join date : 2013-07-26

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Romanashu on Fri Aug 30, 2013 3:41 am

Meh..

~~~~~~
Y'all know when I do my thing and I bang
Bidi-boom with a bomb and a BING!
Everybody know that when it comes to the shit I gotta spit
Motherfucker better crown me KING!
Don't be retard be king,think not,why'd you be a king when you can be a god.
avatar
Romanashu
Village Leader

Posts : 848
Join date : 2013-07-01
Age : 20
Location : Romania

View user profile

Back to top Go down

Re: RIP REPP :'(

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum